Послуга з формування життєстійкості стала максимально доступною: у Центрі життєстійкості днями встановили підйомник для людей з порушеннями опорно-рухового апарату.
Про безперешкодний доступ до соціальних послуг та до об’єктів соціальної сфери йшлося на першому засіданні Ради безбар’єрності.
Центр життєстійкості, як і більшість соцслужб міськради, функціонує у Прозорому офісі, який відповідає практично всім вимогам безбар’єрності. Тут забезпечена й інформаційна безбар’єрність: вказівник для людей з порущеннями зору, тактильна плитка, шрифт Брайля та ін.Ба більше, фахівці департаменту соцполітики, що обслуговують відвідувачів, знають основи жестової мови.
“Це дає можливість спілкуватися як рівний з рівним. Працівники вітаються жестовою мовою, пропонують присісти і кажуть відвідувачу, що зараз викличуть сервіс “Утог”. Цей додаток має бути у кожній структурі, що обслуговує людей. Таким чином можна викликати сурдоперекладача і провжувати спілкування втрьох”, — зазначає Вікторія Краснопір, директорка департаменту соціальної політики міськради.
На кожному робочому столі — QR код, що дозволяє без паперів внести документи клієнта у комп’ютер працівника.
У Житомирі люди з порушенням опорно-рухового апарату можуть скористатися послугою соціальне авто. Кожен із двох наявних спеціальних автомобілів розрахований на 4 крісла колісних. Такі автівки оснащені ще й гідропідйомниками для перевезення осіб з порушеннями опорно-рухового апарату.
Доступність забезпечена і у Центрі комплексної реабілітації дітей з інвалідністю та у ЖОГО “Милосердя”, що надає послуги безпритульним.
З цього року у Житомирській громаді впровадили ще дві важливі соціальні послуги — раннього втручання та денного догляду.
Першу надають у Центрі реабілітації для дітей з інвалідністю. Фахівці, які пройшли спеціальне навчання, обстежують дитину від народження до 4 років на ризик виникнення початкових явищ інвалідності.
Денний догляд осіб з інвалідністю — послуга, яку надає БФ “Карітас Житомир” . Тут особи з інвалідністю від 18 до 35 років вчаться готувати, купувати продукти в магазинах, користуватися банківськими картками та ін.
У департаменті соціального розвитку міської ради запевняють: соціальні послуги розвиватимуть і надалі задля забезпечення рівних можливостей проживання в громаді всіх без винятку людей.
Працюватимуть ще й над тим, щоб зробити більш доступним Терцентр. Адже фізична безбар’єрність забезпечена тут тільки частково.
Джерело: Житомирська міська рада
Залиште відповідь