Громадо! Найпоширеніші помилки, що здійснюють пасажири під час валідації:

Громадо! Найпоширеніші помилки, що здійснюють пасажири під час валідації:

1. Не потрібно прикладати транспортну картку чи банківську картку до екрана валідатора. Екран слугує лише для відображення інформації. Не потрібно прикладати картку до сканера валідатора. Сканер використовується для інших типів оплат.

Правильно:

Транспортну картку та банківську картку прикладати до позначки «Безконтактна оплата», що знаходиться в нижній частині валідатора.

Громадо! Найпоширеніші помилки, що здійснюють пасажири під час валідації:

2. Не потрібно прикладати телефон впритул на валідатор. Між сканером на зображенням QR-квитка в телефоні повинна бути відстань, що забезпечить зчитування. Не потрібно прикладати телефон до екрану валідатора. Екран слугує лише для відображення інформації.

Правильно:

QR-квиток, згенерований у мобільному додатку, прикладати з відкритим зображенням QR-квитка в телефоні на відстані 3-5 см до сканера, що знаходиться посередині валідатора. У телефоні налаштування дати і часу повинні відповідати часовому поясу України.

Громадо! Найпоширеніші помилки, що здійснюють пасажири під час валідації:

  • Перед входом у транспортний засіб заздалегідь приготуйте носій оплати проїзду, щоб не створювати затримок при посадці в транспорт.
  • Перед прикладанням носія оплати перевірте зображення на екрані валідатора. Валідатор в режимі очікування оплати на екрані містить годинник. Якщо на екрані валідатора відображається інформація про обробку операції попереднього пасажира або ж відображається інформація про результат зчитування носія оплати проїзду – зачекайте поки не з’явиться на екрані годинник, прикладати носій оплати під час відсутності годинника не потрібно.
  • Транспортні та банківські картки прикладати до позначки «Безконтактна оплата», що знаходиться в нижній частині валідатора. QR-квиток, згенерований у мобільному додатку, прикладати з відкритим зображенням QR-квитка в телефоні на відстані 3-5 см до сканера, що знаходиться посередині валідатора.
  • Пасажир повинен ознайомитись з результатом обробки операції. Досить часто пасажири не очікують відповіді на екран, що створює потім непорозуміння з водіями, контролерами у випадку відсутності коштів на балансі, блокування картки, завершення терміну дії тощо.

Зображення на екрані валідатора та їхнє значення:

Громадо! Найпоширеніші помилки, що здійснюють пасажири під час валідації:

Оплату/реєстрацію проїзду в онлайн режимі здійснено успішно

Громадо! Найпоширеніші помилки, що здійснюють пасажири під час валідації:

Оплату/реєстрацію проїзду в оффлайн режимі здійснено успішно

Громадо! Найпоширеніші помилки, що здійснюють пасажири під час валідації:

Оплату/реєстрацію проїзду банківською карткою здійснено успішно

Громадо! Найпоширеніші помилки, що здійснюють пасажири під час валідації:

Оплатити/зареєструвати проїзд неможливо, картка міститься в списку заблокованих до використання карток

Громадо! Найпоширеніші помилки, що здійснюють пасажири під час валідації:

Проїзд оплачено/зареєстровано. Для неперсоніфікованих карток для оплати за наступного пасажира необхідно зачекати

 

 

 

Джерело: Житомирська міська рада