Як розвивати комунальне підприємство у медичній сфері? На які сфери слід звернути увагу у першу чергу? Чи можливо задовільнити усі бажання клієнта/пацієнта?

Як розвивати комунальне підприємство у медичній сфері? На які сфери слід звернути увагу у першу чергу? Чи можливо задовільнити усі бажання клієнта/пацієнта?

На ці та інші питання шукали відповідь експерти, посадовці міської ради, працівники комунального підприємства «Лікарня №1» у місті Житомир.
 
Основним матеріалом для дискусії стали звіт про оцінку доброчесності КП «Лікарня №1» Житомирської міської ради. 

Методологія оцінки була розроблена у співпраці Антикорупційної ініціативи ЄС (EUACI), Житомирської міської ради, компанії Deloitte за участі Міністерства розвитку територіальних громад та інфраструктури України та Національного агентства з питань запобігання корупції.

Житомир перейшов уже в третю фазу проєкту доброчесності за підтримки уряду Данії та Європейської ініціативи.

«Перша фаза передбачала публічний доступ до георпорталу, до таких шарів як архітектура, земля, реклама. Те, що стосується бізнесового поля, — розповідає Світлана Ольшанська, перша заступниця міського голови. — Наступна фаза – електронна приймальня, де кожен мешканець може звернутися зі зверненнями та проблемами, не маючи дотик до посадовця, і отримати відповідь. І за підтримки Антикорупційної ініціативи ЄС маємо два аудити – КП «УАШ» та «Лікарня № 1». Водоканал та теплокоменерго проходять аудити в межах отримання  міжнародних коштів, тому не було необхідності залучати. Взяли підприємство з благоустрою і в сфері охорони здоров’я, щоб маштабувати отримані результати».

Марія Карчевич, заступниця міністра охорони здоров’я України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації зазначає: «Питання прозорості, підзвітності та запобігання корупційним ризикам є дуже важливими у будь якій сфері, в тому числі й медичній, оскільки ці питання дозволять забезпечити доступну, якісну та безоплатну медичну допомогу».

У межах  оцінки було проаналізовано 8 сфер функціонування підприємства на основі 91 індикатора. Підприємство отримало 545 із 1100 балів можливих. На основі звіту експертами компанії Deloitte було розроблено рекомендації для підвищення прозорості, підзвітності та покращення корпоративного управління.

Наступними кроками повинні стати впровадження конкретних заходів впровадження у діяльності підприємтва.

Фото: Ігор Косташ

Як розвивати комунальне підприємство у медичній сфері? На які сфери слід звернути увагу у першу чергу? Чи можливо задовільнити усі бажання клієнта/пацієнта?

Як розвивати комунальне підприємство у медичній сфері? На які сфери слід звернути увагу у першу чергу? Чи можливо задовільнити усі бажання клієнта/пацієнта?

Як розвивати комунальне підприємство у медичній сфері? На які сфери слід звернути увагу у першу чергу? Чи можливо задовільнити усі бажання клієнта/пацієнта?

Як розвивати комунальне підприємство у медичній сфері? На які сфери слід звернути увагу у першу чергу? Чи можливо задовільнити усі бажання клієнта/пацієнта?

Як розвивати комунальне підприємство у медичній сфері? На які сфери слід звернути увагу у першу чергу? Чи можливо задовільнити усі бажання клієнта/пацієнта?

Як розвивати комунальне підприємство у медичній сфері? На які сфери слід звернути увагу у першу чергу? Чи можливо задовільнити усі бажання клієнта/пацієнта?

Як розвивати комунальне підприємство у медичній сфері? На які сфери слід звернути увагу у першу чергу? Чи можливо задовільнити усі бажання клієнта/пацієнта?

Як розвивати комунальне підприємство у медичній сфері? На які сфери слід звернути увагу у першу чергу? Чи можливо задовільнити усі бажання клієнта/пацієнта?

Як розвивати комунальне підприємство у медичній сфері? На які сфери слід звернути увагу у першу чергу? Чи можливо задовільнити усі бажання клієнта/пацієнта?

Як розвивати комунальне підприємство у медичній сфері? На які сфери слід звернути увагу у першу чергу? Чи можливо задовільнити усі бажання клієнта/пацієнта?

Як розвивати комунальне підприємство у медичній сфері? На які сфери слід звернути увагу у першу чергу? Чи можливо задовільнити усі бажання клієнта/пацієнта?

Джерело: Житомирська міська рада