Облік наданих послуг ветеринарного закладу дозволяє проаналізувати ефективність його роботи, вдосконалити чинні стратегії та відкрити нові напрямки функціонування. Та щоб постійно мати доступ до первинної аналітики, потрібно перевести весь бізнес під управління за допомогою однієї програми. На сайті enote.vet можна дізнатися детальніше, які аналітичні можливості надають спеціальні системи для управління ветеринарним центром. Зазвичай кожні розробники програми надають детальні інструкції, як отримати інформацію щодо потрібного напрямку обліку, з якою вже зможуть працювати маркетологи компанії та керівники.
Облік наданих послуг через CRM-систему для ветеринарної клініки
Облік наданих послуг у ветеринарній клініці можна проводити різними способами. Для цього слід ретельно проаналізувати роботу адміністративного апарату, лікарів та менеджерів з продажу. Зазвичай, така інформація доступна лише для вищої ланки управління.
Спеціальна програма для оптимізації робочих процесів ветклініки дозволяє використовувати різноманітні звіти для аналізу продажів послуг, що можливо завдяки автоматизації роботи ветеринарної клініки. Сервіси можуть надати доступ до детальної аналітики за такими категоріями:
- звіти за окремими лікарями або іншими співробітниками, хто надає послуги;
- аналіз типів послуг та їх популярності;
- продажі за графіком роботи, загальна кількість відвідувачів та статистика по окремих лікарях;
- звіт із історією роботи з клієнтом, де відображена вся інформація про комунікацію з клієнтом усіма відділами.
Аналіз цих даних дозволяє налаштувати стратегію продажів та вибрати найбільш вдалі підходи до надання послуг. Також можна виявити сезонність попиту на певні послуги та особливості роботи денної та нічної змін, вивчаючи, з якими проблемами та у який час найчастіше звертаються клієнти.
Програма забезпечує одночасний облік декількох аналітичних даних за однією послугою:
- кількість наданих процедур;
- кількість оплачених процедур;
- повна сума продажів за цими процедурами;
- сума продажів із застосуванням знижок.
Аналізуючи ці показники, можна детально вивчити витрати на конкретні послуги та оцінити прибуток, який вони приносять. Це дає змогу оптимізувати робочі процеси клініки та підвищити її ефективність.
Чому зручно вести облік послуг саме через хмарну програма для веткініки?
Працювати з даними можливо лише тоді, коли сервер працює, тобто ввімкнений. Якщо його розташувати у приміщенні медичного закладу, то потрібно облаштовувати повноцінну серверну кімнату з безперебійним живленням, охороною та технічною підтримкою. Це дуже витратний спосіб, який не може надати максимальну безпеку.
Проте CRM-система для ветеринарної клініки може бути ефективно використана, якщо вона облаштована на базі хмарного середовища, де цілодобовий доступ до сервера з резервним копіюванням даних доступний за помірну ціну. Клієнт сплачує лише за те місце, що використовує, при цьому отримує повноцінний захист від кібератак і повну технічну підтримку. Таким сервісом можна користуватися у будь-який час доби, а для під’єднання достатньо підключитися через інтернет. Система гарантує високий захист від доступу третіми особами завдяки використанню багаторівневих способів ідентифікації користувачів.