Компанія «DG Finance» займає лідируючі позиції на українському ринку фінансових послуг та має багаторічний досвід в роботі з проблемними активами.Ми шукаємо ефективного та відповідального оператора call-центру для нашої компанії.
Якщо у Вас є досвід в сфері стягнення заборгованості — ми готові розглянути Вас як майбутнього кандидата в нашій команді, якщо досвіду немає — готові навчати!
Вимоги:
- Гарні комунікативні навички;
- Вміння працювати в команді;
- Бажання вчитися та розвиватися;
- Комп’ютерна грамотність;
- Грамотна усна та письмова мова;
- Вміння переконувати та слухати, конструктив
- Обов’язково базові знання ПК, то ознайомлення з офісними програмними продуктами.
Ваші функціональні обов’язки:
- Ведення телефонних переговорів з метою врегулювання питань простроченої заборгованості;
- Фіксування результатів у базі даних CRM;
- Контроль виконання домовленостей.
Ми пропонуємо:
- Графік роботи з 9 по 17:30 (5/2), сб. нд. вихідні;
- Ставка та % від першої гривні повернень;
- Можливість кар’єрного зростання;
- Дружній колектив
- Додаткові матеріальні та нематеріальні заохочувальні винагороди;
- Офіцйне працевлаштування;
- Тренінги та оплачуванне навчання.
Якщо ви відповідаєте нашим вимогам та бажаєте приєднатися до нашої команди, надсилайте своє резюме!
Контактний номер HR-менеджера: +38 (097) 260-94-60Показати телефон Діана (Вайбер) 0932761976Показати телефон Телеграм live:.cid.d1660d06631d2517 скайп
Пропонуємо створити резюме!
Опишіть свій досвід і навички — це підвищить ваші шанси одержати роботу мрії.
Створити резюме
Залиште відповідь