«Свій до свого по своє»: з ознайомчим візитом у Житомирі представники Харківщини та Сумщини

«Свій до свого по своє»: з ознайомчим візитом у Житомирі представники Харківщини та Сумщини

Сьогодні за організації ГО «Агенція відновлення та розвитку» прийняли делегацію з представників Східних громад України, а саме з Охтирської (Сумська область) та Валківської (Харківська область).  

Метою візиту є вивчення досвіду Житомирської міської ради з питань впровадження енергоменеджменту та реалізації проєктів з енергоефективності. Досвідом реалізованих проєктів ділилися департамент економічного розвитку міської ради й Агенція розвитку міста.  

Незабаром планується зустріч з представниками Нововолинської, Прилуцької, Куяльницької, Хмелівської та Вижницької громад.  

Навчальні візити відбуваються у межах пілотного проєкту з планування відновлення на місцевому рівні, що реалізується Програмою розвитку ООН в Україні (ПРООН) за фінансування Уряду Японії та за підтримки Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктур.

«Свій до свого по своє»: з ознайомчим візитом у Житомирі представники Харківщини та Сумщини

«Свій до свого по своє»: з ознайомчим візитом у Житомирі представники Харківщини та Сумщини

«Свій до свого по своє»: з ознайомчим візитом у Житомирі представники Харківщини та Сумщини

«Свій до свого по своє»: з ознайомчим візитом у Житомирі представники Харківщини та Сумщини

«Свій до свого по своє»: з ознайомчим візитом у Житомирі представники Харківщини та Сумщини

«Свій до свого по своє»: з ознайомчим візитом у Житомирі представники Харківщини та Сумщини

«Свій до свого по своє»: з ознайомчим візитом у Житомирі представники Харківщини та Сумщини

«Свій до свого по своє»: з ознайомчим візитом у Житомирі представники Харківщини та Сумщини

«Свій до свого по своє»: з ознайомчим візитом у Житомирі представники Харківщини та Сумщини

«Свій до свого по своє»: з ознайомчим візитом у Житомирі представники Харківщини та Сумщини

«Свій до свого по своє»: з ознайомчим візитом у Житомирі представники Харківщини та Сумщини

Джерело: Житомирська міська рада