Відкрито конкурс на посаду начальника управління по зв’язках з громадськістю Житомирської міської ради

  • Відкрито конкурс на посаду начальника управління по зв’язках з громадськістю Житомирської міської ради

    • Фото: Житомирська міська рада
    • 27 вересня, 2024 17:19

    Оголошення про вакантну посаду розміщено на сайті Житомирської міської ради. Учора, 26 вересня, колишня очільниця управління повідомила журналістам, що йде з посади. 

    Кваліфікаційні вимоги до кандидатів: 

    • Вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста.
    • Вільне володіння державною мовою.
    • Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років.
    • Для військовозобов’язаних обов’язкова наявність військово-облікового документа з відміткою про взяття на військовий облік.

    Особи, які бажають взяти участь у доборі, подають резюме на електронну адресу відділу кадрів та з питань служби в органах місцевого самоврядування Житомирської міської ради: kadry@zt-rada.gov.ua. 

    Кінцевий термін для подання резюме: 15 жовтня 2024 року.

    Після закінчення прийому документів буде проведена співбесіда з кандидатами.

    За додатковою інформацією звертатися за телефоном відділу кадрів та з питань служби в органах місцевого самоврядування Житомирської міської ради 48-11-81.

    Джерело